حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی

اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی
امروزه شاید بیش از هر چیزی در جهان به بیماری کرونا و تاثیرات منفی آن پرداخته می شود. یکی از مهم ترین تاثیرات این بیماری در سطح جهان و به ویژه در کشور ایران متوجه بخش آموزش می شود.
اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی
به گزارش افکارنیوز، امروزه شاید بیش از هر چیزی در جهان به بیماری کرونا و تاثیرات منفی آن پرداخته می شود. یکی از مهم ترین تاثیرات  این بیماری در سطح جهان و به ویژه در کشور ایران متوجه بخش آموزش می شود. به دلیل عدم برگزاری کلاس های درس و نبود امکانات و زیرساخت های کافی برای آموزش های مجازی در کشور یکی از مهمترین نگرانی های والدین در این دوران نحوه تحصیل و آموزش فرزندانشان است. هر چند آموزش برای تمامی مقاطع دچار اختلال و مشکل شده ولی می توان بیشترین صدمه را به دانش آموزان ابتدایی نسبت داد چون این دانش آموزان در ابتدای مسیر آموزش خود هستند و اگر از همین ابتدا یادگیری مناسبی نداشته باشند دچار مشکل های عمده ای درمسیر تحصیل و آینده آموزشی خود خواهند شد. ”خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج“ مصداق عالی برای بیان این موضوع است.

امروز به شما یکی از بهترین راهکارهای آموزش دروس ابتدایی یعنی آموزش با موسسه اجی مجی را معرفی خواهیم کرد که با کمک آن از بابت آموزش دروس ابتدایی از پایه اول دبستان تا ششم آسوده خاطر خواهید شد. حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا یک هدیه به ارزش 000/200 تومان را نیز به صورت رایگان از اجی مجی دریافت کنید.

چرا باید آموزش دروس ابتدایی را جدی بگیریم
همانطور که قبلا اشاره شد آموزش ابتدایی یکی از پراهمیت ترین پایه های آموزشی است که اگر در روند آن خللی ایجاد شود سبب ایجاد آسیب های جبران ناپذیری به روند آموزش دانش آموز در این سطح و حتی در سطح های بالاتر می شود.

البته بایستی به این موضوع نیز اشاره کرد که تفاوت چندانی مابین پایه اول و ششم ابتدایی نباید قائل شد زیرا دروس پایه ابتدایی زنجیروار به یکدیگر مرتب اند و آموزش هر درس در پابه قبل لازمه ادامه آموزش در پایه های بعدی است و هرگونه کوتاهی و عدم توجه به امر آموزش در هر پایه سبب ایجاد مشکل های فراوانی در زمینه یادگیری می گردد. علل خصوص دروس تاثیر گذاری همچون ریاضی و علوم که از منابع مهم و اساسی آموزش بوده و تا پایان راه آموزش همراه دانش آموز خواهد بود. 

همین مشکلات عدم یادگیری را در دوران کنکور به راحتی می توان مشاهده کرد که حدود نیمی از داوطلبان کنکوردر دروس مهمی همچون  ریاضی درصد منفی را کسب می کنند. می‌توان گفت که فردی که درصد صفر در درسی کسب می‌کند به این معنی است که آن را آموزش ندیده و فردی که درصد منفی کسب می‌کند به این معنی است که آن درس را اشتباه آموزش دیده است...

اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویر سازی
امروزه آموزش جهانی با تصویر سازی، انیمیشن و نقشه راه و بر مبنای تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود. خوشبختانه در سال های اخیر آموزش در ایران هم به همین سمت و سو حرکت کرده و کم کم آموزش با روش های سنتی و با استفاده از روش های قدیمی جای خود را به همین آموزش های جهانی می دهد. هدف از آموزش در قالب داستان، قصه و انیمیشن بالا بردن کیفیت و همچنین لذت بخش تر کردن آموزش علل الخصوص در پایه های ابتدایی است.

با این شیوه دیگر نیازی نیست دانش آموز زمان زیادی را صرف حفظ کردن مطالب کند چرا که آموزش با تصویر و انیمیشن و بصورت شهودی انجام می گیرد که این امر سبب افزایش ماندگاری مطالب در مغز و یادگیری مطالب یکبار برای همیشه می شود.

تا کنون اولین و تنهاترین مجموعه ای که آموزش دروس ابتدایی را با استفاده از همین روش های روز دنیا یعنی الگو و انیمیشن انجام می دهد موسسه اجی مجی است.

معرفی موسسه اجی مجی به عنوان بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی
در واقع اسم موسسه اجی مجی از دو عروسک اجی مجی گرفته شد که در آموزش های این موسسه نقش دانش آموزان را اجرا می کنند. در تدریس های این موسسه علاوه بر دو عروسک اجی مجی از اساتید بنام کشور در زمینه آموزش ابتدایی استفاده شده است.

موسسه اجی مجی این امکان را می دهد که در این ایام کرونا دانش آموزان بدون این که در کلاس های درس شرکت کنند از آموزش هایی با کیفیت بالا و براساس معیارهای آموزش جهانی برخوردار شوند در این موسسه برای اولین بار در آموزش دروس از بهترین تکنولوژی های روز جهان از جمله AR، VR و 3D استفاده شده است.

در آموزش های این موسسه آموزش بر اساس روانششناسی آموزش بوده و علاوه بر پوشش کامل و جامع خط به خط کتاب درسی سعی شده آداب و روش های زندی هم به دانش آموزان آموزش داده شود.

اما مجموعه اجی و مجی چه خصوصیاتی دارد که باعث محبوبیت آن شده است؟
مهمترین خصوصیت مجموعه اجی و مجی آموزش شهودی و با انیمیشن می باشد. کاری که حرف آخر نیز آن را به خوبی انجام داده است. در واقع در این موسسه برای آموزش دروس از داستان ها و قصه ها استفاده می شود و دیگر نیاز نیست که دانش آموز محیط جنگل یا آزمایشگاه و ... را تصور نماید چرا که با روش های روز دنبا این مکان ها و محیط ها بصورت 3 بعدی طراحی شده و دانش آموز در قالب یک داستان با این مکان یا مبحث مورد نظر آشنا می شود. دانش آموز به نحوی غرق داستان می شود که بدون آنکه خود متوجه شود سنگین ترین مطالب درسی را به آسانی می آموزد.

اجی مجی دو خواهر و برادر عروسکی هستند که در این موسسه نقش دو دانش آموز را ایفا می کنند که در واقع نماینده دانش آموزان هستند که اجری نقش دانش آموز خجالتی و مجی نقش دانش آموز پرشور را ایفا می کند. تمام سوالاتی که ممکن است در ذهن دانش آموز شکل بگیرد توسط اجی مجی از استاد سوال میشود که این امر به درک بهتر مطالب کمک می کند.

. باید خاطرنشان شویم که در اجی مجی از بهترین روانشناسان کشور برای سناریو نویسی استفاده شده است و برای عروسک گردانی هم از حدود 20 نفر استفاده شده است. همچین در هر پایه از مدرسین زبده کشوری استفاده شده است. برای اطلاع از لیست قیمت محصولات اجی مجی در انتهای این مقاله با شماره های مشاورین مجموعه تماس حاصل فرمایید.

معلم های موسسه اجی مجی چه کسانی هستند؟
همانطور که قبلا هم گفته شد برای آموزش دروس از دروس زبده کشوری استفاده شده است تا دانش آموزان بتوانند از آموزشی جامع و کامل و بر اساس تکنولوژی های روز دنیا  استفاده کنند. برای تدریس دروس پایه اول ابتدایی از خانم مینا قجر استفاده شده است. ایشان دارای 10 سال سابقه تدریس در پایه اول ابتدایی هستند که همواره حضور پررنگی در جشنواره های استانی و کشوری بعنوان معلم و داور داشته اند. تدریس این پایه که بی شک مهم ترین پایه ابتدایی نیز تلقی می شود بصورت کاملا روان و داستانی است که برای اولین بار در این سطح و مقیاس پوشش کامل و جامع کل کتاب صورت گرفته است.

برای تدریس پایه دوم ابتدایی از خانم نرجس نوربخش استفاده شده که چندین سال در این زمینه فعالیت دارند که شاید بسیاری از شما از طریق فضای مجازی با آموزش های ایشان آشنایی داشته باشید. خانم نرجس نوربخش تمام دوره های روانشناسی را گذرانده و به خوبی با اختلالات یادگیری دانش آموزان آشناست همین امر سبب شده تا آموزش های ایشان بر اساس همین اختلالات صورت گیرد تا دانش آموز به راحتی مطالب را یاد بگیرد. ایشان بارها و بارها از داستان های مختلف استفاده می کنند که سبب می شود دانش آموز بدون آن که متوجه شود مراحل آموزش را با لذت و علاقه طی می کند. خانم نوربخش علاوه بر تدریس دروس سعی به آموزش آداب زندگی و آموزش کنترل خشم را دارد.

2

برای تدریس پایه سوم ابتدایی از خانم ریحانه رضایی استفاده شده است.

این پایه بعلت این که کم کم دانش آموزان از مرحله آموزش مقدماتی خارج می شوند و وارد مباحث مهم و کاربردی همچون جدول ضرب می شوند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خانم رضایی مدرس جوان و پر انرژی سال سوم سعی کرده اند تمام  تدریس ها رو در دل داستان ها انجام دهند برای اولین بار در این مجموعه از کارتون آموزشی شهر ماهی ها استفاده شده است که تاثیر بسزایی را در روند آموزش دانش آموزان دارد. برای تمام بخش های تدریس سناریو های شاد و جذاب در نظر گرفته شده است تا دانش آموز بتواند بدون خستگی و با لذت مباحث را بیاموزد.

برای تدریس پایه چهارم ابتدایی از خانم فرزانه صدیقی استفاده شده است. ایشان نیز مانند سایر مدرسین این موسسه از معلمین بنام و نمونه کشوری هستند. از ویژگی های تدریس ایشان میتوان به تبدیل مفاهیم کتاب درسی به داستان های تصوری و متحرک، استفاده از سناریو های مختلف با کمک اجی مجی، تدریس در سطح ها و هوش های مختلف، حل همه دغدغه های درس ریاضی و همچنین استفاده از قطار اعداد برای آموزش ریاضی اشاره کرد. همچنین استفاده از شعرسازی و داستان سرایی متعدد در کنار آموزش شهودی از ویژگی های مهم است که جذابیت یادگیری این پایه را چندین برابر کرده است.

برای تدریس دروس سال پنجم و ششم چون حجم مطالب و همچنین تعداد دروس بیشتر از سال های قبل است از چند معلم برا آموزش استفاده شده است که همچون سایر مدرسین این موسسه دارای رزمه کاری پربار و سایقه درخشانی در امر آموزش هستند. تدریس کتاب اجتماعی و هدیه های آسمان توسط خانم مریم احمدپور انجام شده است. شاید این دروس در نگاه اول دروس بسیار آسانی تلقی شوند ولی با دقت در مورد هر یک از این دروس بخوبی مشخص می شود این دروس از درس های حفظی تلقی می شوند و نقش مدرس در علاقمند کردن دانش آموزان به این دروس بسیار مهم و غیر قابل انکار است. برای اولین بار در این پایه دروس متنی و حافظه ای با داستان و انیمیشن صورت گرفته است که سبب جذاب تر شدن آموزش و اشتیاق دانش آموز برای یادگیری شده است.

تدریس ریاضی پایه پنجم توسط خانم نیلوفر قهرمانی انجام شده است. هدف اصلی خانم قهرمانی آشتی دادن دانش آموزان با درس ریاضیو آموزش ریاضی به شکل داستانی و جذاب هست به نحوی که دانش آموز از آموزش ریاضی لذت ببرد. ویژگی های تدریس ایشان را می توان  آموزش ریاضی با خنده، روی خوش، خلاق و سرزنده دانست.

تدریس علوم پایه پنجم که یکی از دشوارترن دروس اینپایه است توسط زهرا بلیوند انجام شده است. از ویژگی های تدریس خانم بلیوند می توان به دوری از آموزش مطالب زائد، آموزش کامل و حتی فراتر از کتاب همچنین استفاده از تمام حواس بچه ها اشاره کرد. در این آموزش سعی شده  مهارت های اجتماعی نیز آموزش داده شود همچنین شیطنت های عروسک مجی تداعی گر محیط کلاس درس باشد.

تدریس فارسی سال پنجم توسط خانم اکرم دمیرچلی انجام شده است. خانم دمیرچلی هم جزو اساتید نمونه کشوری هستند که شاگر قیصر امین پور نیز بوده اند. هدف خانم دمیرچلی آموزش ادبیات با داستان های تصویری و بر اساس روانشناسی یادگیری و متناسب با روش های آموزش روز دنیاست به طوری که سبب افزایش لذت یادگیری و کاهش زحمت  درس خواندن شوند.

دروس سال ششم ابتدایی نیز توسط چندین مدرس تدریس می شودکه تدریس دروس مطالعات اجتماعی و علوم شش را خانم مریم احمدی، ریاضی خانم قهرمانی و فارسی ششم را ختم دمیرچلی برعهده دارند.

جهت استفاده از نمونه تدریس های اجی مجی میتوانید به سایت مرکزی موسسه اجی مجی ajjimajji.org مراجعه کنید.

20 درصد از محتوای آموزشی اجی مجی به صورت رایگان
موسسه اجی مجی برای دانش آموزان پایه ابتدایی یک شگفتانه بسیار ویژه یعنی دریافت 20 درصد کل دروس هر پایه بصورت رایگان در نظر گرفته است که این محصول شامل قسمت های مختلفی از هر درس برای آموزش بهتر دانش آموزان با روش های جهانی و آشنایی با شیوه و روش تدریس دروس در موسسه اجی مجی است که می تواند کمک شایانی در درک و یادگیری دروس ابتدایی داشته باشد. درضمن برای آشنایی کامل با دروس اجی مجی و دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به لیست قیمت محصولات اجی مجی مراجعه کنید و از تخفیف فوق العاده محصولات نیز بهره ببرید. همچین برای دریافت این محصول ویژه به صورت رایگان کافی است پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا همکاران و مشاورین ما سریعا با شما تماس بگیرند.

 3

از ویژگی های بارز این موسسه می توان به داشتن مشاوران و کارشناسان تحصیلی اشاره کرد که می توانند نقش مهم و غیر قابل انکاری را در پیشرفت دانش آموز شما ایفا کنند.

اگر می خواهید دانش آموزتان بهترین مسیر آموزشی را در پیش بگیرد، با کارشناسان و مشاورین تحصیلی موسسه اجی مجی تماس بگیرید:

برای دریافت محصولات اجی مجی  با تخفیف ویژه و ارتباط با مشاورین مجموعه می‌توانید از طریق شماره تماس های مرکزی اجی مجی اقدام کنید تا مشاورین ما به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند.

021-66572045

021-66572046

021-66058258

021-66017397

 

اجی مجی حرف آخر

۳۰ مهر ۹۹ ، ۰۱:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر

تکنیک های یادگیری بدون فراموشی

چگونه می توان داده را بهتر یاد گرفت
 
عملکرد حافظه انسان به مقدار بالای پارامترهای ذخیره سازی و بازیابی بستگی دارد. اگر قدرت ذخیره سازی زیاد و قدرت بازیابی صفر باشد ، چیزی به خاطر نمی آوریم. اگر قدرت ذخیره کم و قدرت بازیابی زیاد باشد ، با گذشت زمان سرعت بازیابی به سرعت کاهش می یابد. به عنوان مثال ، اگر کسی شماره تلفنی را به شما بگوید ، ممکن است آن را فوراً بخاطر بسپارید (تا زمان بازیابی زیاد) ، اما چون ظرفیت ذخیره سازی این شماره بسیار کم است ، قدرت بازیابی به سرعت کاهش می یابد. بنابراین چگونه می توان این دو پارامتر را در سطح بالایی نگه داشت؟ به عبارت دیگر ، چگونه می توانیم بهتر یاد بگیریم؟

 
فراموش کردن
 
اگر قدرت بازیابی یک داده در یک زمان خاص زیاد باشد ، پس دیگر نمی توان برای آن داده یادگیری بیشتری انجام داد. به عبارت دیگر ، هر چقدر آن داده ها در آن زمان دوباره تمرین یا خوانده شوند ، ظرفیت ذخیره سازی آنها افزایش نمی یابد. اما اگر یادآوری زمانی انجام شود که داده ها فراموش شده باشند یا به عبارت دیگر قدرت بازیابی آنها کاهش یافته باشد. تحت این شرایط است که ظرفیت ذخیره سازی افزایش می یابد. بنابراین این ممکن است برای بسیاری تعجب آور باشد ، اما فراموشی می تواند آغاز یک سطح بالاتر از یادگیری باشد. این موضوع قبلاً در یادگیری لایه ای به روشی دیگر بیان شده بود.

 
نفس فراموشی در یادگیری
 
برخلاف تصور عمومی ، فراموشی در صورت مدیریت می تواند برای یادگیری مفید باشد.


تغییر شرایط
 
تحقیقی روی دو گروه از دانشجویان انجام شد که هر دو نفر باید در مدت سه ساعت نوشتن را مرور و یاد بگیرند. گروه اول هر سه ساعت را در یک اتاق ثابت گذراندند. اما گروه دوم نیمی از وقت خود را در یک اتاق ، و نیمی دیگر را در یک اتاق دیگر سپری کردند. نتایج این مطالعه نشان داد که گروه دوم متن را بهتر از گروه اول یاد گرفتند. این تنها بخش کوچکی از تحقیقات گسترده ای است که در مورد رابطه بین تغییر شرایط یادگیری و یادگیری بهتر انجام شده است. بنابراین ، برای اینکه یادگیری از کیفیت بهتری برخوردار باشد ، باید در شرایط مختلف انجام شود.

 
کمی نامنظم
 
اگر فرآیند یادگیری داده ها بسیار منظم باشد ، برای کوتاه مدت مناسب است. اما برای اینکه بتوانید در طولانی مدت داده ها را بازیابی کنید ، باید روشی را انتخاب کنید که کمی بهم ریخته باشد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید چیزهای A ، B و S را یاد بگیرید ، به جای اینکه آنها را به روش بخوانید (A ، A ، B ، B ، B ، S ، S) ، آنها را به صورت (B ، B ، B ، A ، B ، A).

۲۹ مهر ۹۹ ، ۰۲:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر

دین و زندگی یازدهم حرف آخر

دین و زندگی یازدهم حرف آخر استاد یوسفیان پور

امروز در این مقاله درباره محصول دینی یازدهم حرف آخر می خواهیم توضیحاتی در اختیارتون قرار بدیم، با ما همراه باشید.

دلنوشته ی یک داوطلب کنکوری :

نزدیکای کنکور بود و فکر میکردم دینی را باید حفظ کرد و می‌توانم با حفظ کردن متن و پیام آیه ها دین و زندگی را را خوب بزنم و خوب نتیجه می‌گرفتم. حتی در آزمون های مبحثی می‌توانستم دین و زندگی را بالای 80 بزنم. همین که وارد اولین آزمون جامع شدم فهمیدم که هیچی از دینی یادم نیست. وقتی رسیدم به دین و زندگی در اوج نا باوری دیدم که فقط یکی از سؤالات آن هم مربوط به درس آخر دین و زندگی سال دوازدهم بود را حل کنم و درصدم در آن آزمون برای دین و زندگی 4 درصد شد.

حال عجیبی داشتم و دلم پر بود که چرا نتوانستم دین و زندگی را خوب بزنم. به فکر افتادم که دوباره دین و زندگی را مرور کنم درست می‌شود اما هر مطلب را که میخواندم برایم تازگی داشت و انگار اولین بار بود که می‌خواندم.

متاسفانه این داستان حال و روز خیلی از ما و دوستان ما است و شاید خیلی از ما حتی این را درک نکنیم و تا رسیدن به روز کنکور متوجه اشتباهمان نشویم.

دینی نظام جدید از 442 صفحه تشکیل شده است که هر خط آن امکان طرح تست در کنکور را دارد و باید کاملا برا آن مسلط باشیم.

آمار بی سابقه ی دین و زندگی در کنکور

به صورت کلی تعداد 891702 نفر در کنکور سراسری سال 97 شرکت کردند و از این تعداد فقط 3 نفر توانستند دین و زندگی را 100 بزنند.

2 نفر از گروه تجربی و 1 نفر از گروه ریاضی. در گروه انسانی هم فردی قادر به 100 زدن دین و زندگی نبود.

سه عامل موفقیت در کنکور منبع خوب ، پشتیبانی خوب ، تلاش وپشت کار خوب می‌باشد . در صورتی که این سه عامل در کنار هم قرار گیرند موفقیت نه تنها در کنکور بلکه در هر زمینه ی دیگری تضمینی می‌شود.

اگر خواهان رسیدن به درصد بالای 90 دین و زندگی در کمتر از یک هفته می‌باشید این متن مانند یک معجزه برای شما عمل میکند و شمارا به هدفتان می‌رساند.

در این متن به بررسی ومعرفی محبوب ترین پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر که در سال های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است و داوطلبان زیادی را نیز به نتیجه رسانده است می‌پردازیم.

معرفی کامل پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر استاد یوسفیان پور :

تدریس دینو زندگی یازدهم حرف آخر را استاد علیرضا یوسفیان پور پدیده ی دین و زندگی کنکور به عهده دارد. در این پکیج دیگر با تمامی روش های وقت گیر و خسته کننده ی قبلی خداحافظی کنید و با پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر بدون حفظ کردن حتی یک کلمه و فقط به صورت تصویری و رمز گردانی کل دین و زندگی را یاد بگیرید. در سه قسمت به بررسی ویژگی های پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر خواهیم پرداخت.

در ادامه می توانید دینی حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید.

ویژگی های تدریس استاد یوسفیان پور در پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر :

در پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر با تمام روش های وقت گیر و خسته کننده تدریس خداحافظی شده است و آموزش به صورت شهودی انجام می‌شود. مزیت آموزش شهودی و استفاده از انیمیشن در آموزش ، انتقال مفاهیم به صورت مستقیم به نیمکره ی راست مغز است که به حافظه ی تصویری مشهور است و با استفاده از آن دیگر نیازی به حفظ کردن نیست. همچنین الگوستزی های بینظیر در پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر مطالب را برای داوطلب یک جا جمع می‌کند و قدرت یادگیری و تست زنی مخاطب دین و زندگی یازدهم حرف آخر را به شدت افزایش می‌دهد.

دین و زندگی یازدهم حرف آخر شامل چه مباحثی است ؟

پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر ، 158 صفحه کتاب درسی و 12 درس از کتاب دین و زندگی سال یازدهم را به صورت کامل پوشش می‌دهد. تمامی آیات و نکات به صورت ترکیبی تدریس می‌شود و دقیقا به سبک سؤالات کنکور آموزش داده می‌شود. با استفاده از دین و زندگی سال یازدهم حرف آخر مخاطب در 12 ساعت به صورت کامل بر دین و زندگی مسلط شود. اما این 12 ساعت صرفا برای آموزش نیست بلکه نصف آن مربوط تست زنی وتحلیل تست می‌باشد. پکیج دین و زندگی سال یازدهم از حلقه دی وی دی تشکیل شده است که دسته بندی مطالب در آنها به صورت زیر است.

همچنین حرف آخر در راستای عدالت آموزشی، 5 روز با حرف آخر را که یک و نیم میلیون تومان هست را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان عزیز قرار میدهد.

دین و زندگی یازدهم حرف آخر مناسب چه کسانی می‌باشد :

برای استفاده از این محصول برای بازدهی بیشتر بهتر است ابتدا دین و زندگی سال دهم را که پیش نیاز آن است مطالعه کنید رچند کلیه ی مطالب در داخل دینو زندگی دوازدهم نیز مرور می‌می‌شود اما برای تسلط بیشتر و یادگیری سریع تر بهتر است مخاطب دین و زندگی سال دهم را مطالعه کرده باشد. اما در کل با توجه به آموزش شهودی و الگو محور مهم نیست که مخاطب سال نهمی باشد ، کنکوری باشد یا بعد از ده سال خواهان شرکت مجدد در کنکور است. هر کسی می‌تواند از پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر استفاده کند و بالاترین نتیجه را کسب کند.

چگونه برای دین و زندگی یازدهم حرف آخر برنامه ریزی می‌شود ؟

مشاور مربئطه از طریق یک سری فرم اطلاعات فردی داوطلب را در اختیار خود قرار می‌دهد و با استفاده از آزمون تعین سطح وضعیت داوطلب را کاملا بررسی می‌کند و طبق آن اقدام به ارائه ی برنامه های زمانی و حجمی به شکل زیر می‌کند.

در ادامه می توانید برنامه 1000 ساعته حرف آخر را هم مشاهده کنید که در عرض 4 ماه پرونده تمام درس های خودتان را ببندید و تا کنکور 7 بار مرور کنید.

مینا صالحی رتبه 47 کنکور تجربی منطقه 3

دینی را 92% زده با فیلم های آموزشی جناب یوسفیان پور. طبق آماری که هفته  بعد اعلام نتایج کنکور مشخص شد این بود که خیلی از رتبه برتر ها درصد دین و زندگیشان زیر 90% بود. مثلا رتبه 1 درصد معارفش 84 بود.

بعد از اینکه به پیشنهاد دوستانم با دی وی دی های استاد یوسفیان پور آشنا شدم در لحظات آخر دیگه میتونستم کل دینی ها را تو دو سه ساعت جمع کنم.

 الگوهای فوق العاده ای برای متن ساخته ایم در پایه دهم و یازدهم.

بنظرم نقطه قوت این فیلم ها این است که خیلی رمز های بسیار فوق العاده ای داره.

خیلی راحت بگن که میخوان پزشکی قبول بشم و قبول هم میشن. دین و زندگی که اینهمه زمان بر بود و قبل از نوروز به توصیه یه دوست خوب بعد از عید دین و زندگی میشه یه نقطه قوت و اعتماد به نفس در آن با فیلم های آموزشی بالا تر میرود. و زمان هم در کنکور ازش خریده میشه و حاصل آن میشه یک رتبه بینظیر و رسیدن به رشته مورد علاقه.

مزایای پکیج دین و زندگی یازدهم حرف اخر در برابر سایر منابع آموزشی :

دین و زندگی یازدهم از 158 صفحه کتاب درسی و 12 درس تشکیل شده است و منابع آموزشی نیز فقط نکات تشریحی را یاد میدهند و داوطلب مجبور میشود نکات و پیام آیات و آنها را حفظ کند که زمانی حدود 4 ماه نیاز دارد اما در پکیج دین وزندگی یازدهم حرف آخر دیگر نیازی به حفظ حتی یک کلمه هم نیست و صفر تا صد دین و زندگی یازدهم با الگو و رمز گردانی به داوطلب آموخته میشود.

در ادامه می توانید پکیج جامع هشتم حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید.

۲۹ مهر ۹۹ ، ۰۲:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر

اجی مجی حرف آخر

آموزش خوب بدون شک نگرانی همه والدین به ویژه دوره ابتدایی است که مهمترین دوره آموزشی است. قرارداد دانش آموز تا پایان و حتی تا سال آخر دبیرستان ، اثر بد این مسئله را نمی توان از بین برد. اما اگر شما نیز می خواهید بهترین آموزش را برای عزیزان خود داشته باشید ، این مقاله درد شما را درمان می کند. امروز جدیدترین و مدرن ترین سبک آموزشی سال اول دبیرستان را که ساعاتی پیش رونمایی شد ، به شما معرفی خواهیم کرد.

آموزش اجی مجی
آموزش اجی مجی


امسال به دلیل بیماری کرونر قلب ، ضرر بزرگی در بخش آموزش دیدیم که مشکلات زیادی را برای یادگیری ایجاد کرد ، اما با کمک آجی ماجی دیگر نگران تربیت فرزندان خود نخواهید بود.

آموزش آجی مجی چیست؟
دی وی دی های اجی مجی
دی وی دی های اجی مجی


اجی مجی یک سبک آموزشی برای دانش آموزان دبستانی است. همه ما می دانیم که یادگیری با روش های قدیمی و کلاسیک چقدر خسته کننده و کسل کننده است ، به خصوص برای نسل جدید که بیشتر به فن آوری هایی مانند موبایل و کامپیوتر عادت دارند و همیشه مجبور به مطالعه هستند. پیروزی؛ اما چرا اینقدر تحصیلات شیرین و دلنشین است که دانش آموزی که به زور به مدرسه نرفته حالا می خواهد با اشتیاق و ذوق فراوان پای او بنشیند؟

آموزش دروس پایه ای اجی مجی
آموزش دروس پایه ای اجی مجی


خوب ، اجی مجی این کار را امکان پذیر کرده و با تأثیری که بر مخاطبان خود ، یعنی همان دانش آموزان ابتدایی می گذارد ، این بار دانش آموز با میل و اشتیاق فراوان و بدون هیچ اجباری یاد می گیرد و تدریس می کند.

 

موسسه اجی مجی

 

ویژگی های آموزش دی وی دی های اجی مجی
ساده و قابل درک است

در دی وی دی های اجی مجی ، دانش آموزان دروس را به ساده ترین شکل ممکن فرا می گیرند تا کاملاً برای آنها قابل درک باشد و گویی آنها در کلاس هستند و به معلم خود گوش می دهند.

جذاب و پر از سرگرمی

در این دی وی دی ها ، اساتید سعی کرده اند با استفاده از سرگرمی های جذاب ، تدریس را برای دانش آموز آسان کنند و یادگیری برای دانشجو اجباری نیست ، اما او با ذوق و علاقه خودش در پست تدریس می نشیند و مطالب را یاد می گیرد.


آموزش همراه با تصاویر و انیمیشن ها

برای اینکه یادگیری بدون فراموشی اتفاق بیفتد و دانش آموزان عزیز ، به ویژه دانش آموزان اول ، یک بار برای همیشه مطالب را یاد بگیرند ، آموزش از طریق تصاویر و انیمیشن است.

جامع و با بیان شیوا

تمام مطالب کلیه دروس تدریس شده است و دیگر مطالبی باقی نمانده است و همچنین معلمان باتجربه این مجموعه با بیان شیوا و رسا دروس را آموزش می دهند تا دانش آموز از گوش دادن خسته نشود و مشتاقانه مطالب را فرا بگیرد.


معرفی آخرین سخنان اساتید اجی مجی
اساتید این مجموعه عبارتند از:

خانم مینا قاجار
خانم دمیرچلی
خانم بلوند
خانم احمدی
خانم احمدپور
خانم نوربخش
خانم رضایی
خانم صدیقی
بانوی قهرمان
من در مورد دو نفر از این معلمان عزیز توضیح مختصری خواهم داد: خانم مینا قاجار یکی از بهترین معلمان کشور و بهترین معلم کلاس اول و خانم نوربخش یکی از بهترین معلمان کشور است که دبیر دوم را تدریس می کند. مقطع تحصیلی. با کمک بیان شیوا و آموزش بسیار ساده و قابل درک این اساتید محترم ، یادگیری آسان تر خواهد شد.

 

اجی مجی

۲۲ مهر ۹۹ ، ۰۳:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر

موسسه اجی مجی

داستان اجی مجی این است که یک خواهر یا برادر (دو شخصیت عروسکی) به همین نام در کل تحصیلات ابتدایی نقش اساسی را بازی می کند. در دی وی دی آجی مجی ، از بهترین معلمان کشور برای تدریس با آجی مجی استفاده می شود. از جمله این معلمان می توان به خانم مینا قاجار و خانم نوربخش اشاره کرد.

دی وی دی اجی مجی
دی وی دی اجی مجی


خانم مینا قاجار یکی از بهترین معلمان کلاس اول کشور است و همچنین خانم نوربخش بهترین و با استعدادترین معلم کلاس دوم کشور است که با استعداد و دانش وی ساده ترین روش یادگیری را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. در فیلم زیر می توانید تولید پشت صحنه DVD اجی مجی و تلاش های انجام شده برای تولید این آثار را مشاهده کنید.

 

چرا باید از اجی مجی دبستان برای آموزش استفاده کنیم؟
جمله ای که بارها و بارها شنیده ایم این است " پیشگیری بهتر از درمان است ". همه ما برای فرزندان خود رویاهایی در سر داریم به عنوان مثال آرزوی پزشک یا مهندس شدن آن ها. اما در سال های اخیر حتی در دانشگاه ها با افرادی سر و کار داریم که از پایه مشکل دارن و نکات ساده ای را بلد نیستند.

پکیج اجی مجی
پکیج اجی مجی


پس اینجاست که بحث پیشگیری مشکل مطرح می‌شود و دانش آموز دبستانی که از همین الان مطالب درسی را به خوبی یاد بگیرید در ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از جمله متوسطه اول و دوم با این جمله " دانش آموز شما از پایه ضعیف است" مواجه نخواهد شد و از طرفی از همین یادگیری برای او به لذت بخش ترین کار و حتی یکی از تفریحات او تبدیل خواهد شد و همه این موارد با اجی مجی عملی می‌شود.

 

موسسه اجی مجی

۲۱ مهر ۹۹ ، ۰۳:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر