حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

آموزش دروس ابتدایی با تکنولوژی جدید موسسه اجی مجی

 

تا کنون اولین و تنهاترین مجموعه ای که آموزش دروس ابتدایی را با استفاده از همین روش های روز دنیا یعنی الگو و انیمیشن انجام می دهد موسسه اجی مجی است. آموزش دروس ابتدایی با تکنولوژی جدید موسسه اجی مجی این نگرانی والدین رو حل کرده و دانش آموزان از درسشون عقب نمی مانند و با انیمیشن و تصویرسازی یاد میگیرند.

 

مزیت دیگر این موسسه استفاده از دو عروسک اجی و مجی در تدریس است که تداعی کننده محیط کلاس درس برای دانش آموزان هستند و با شیطنت ها و سوالات خاص خود مبحث را برای دانش آموز شما ملموس تر می کنند. در واقع اجی مجی نماینده دانش آموزان هستند و تمام سوالاتی که ممکن است در ذهن دانش آموز شکل بگیرد توسط اجی و مجی از استاد سوال می شود که این امر به درک بهتر مطالب کمک می کند.

 

معلمان موسسه اجی مجی

در این موسسه از معلمان مشهور کشور برای آموزش اصول آموزش استفاده شده است تا دانش آموزان بتوانند از آموزش جامع و کامل مبتنی بر آخرین فن آوری های روز دنیا بهره مند شوند. مینا قاجار ، مسئول تدریس در سال اول دبستان ، معلمی بسیار ماهر و دارای 10 سال سابقه تدریس در کلاس اول دبستان است و همیشه در جشنواره های استانی و کشوری معلم و داور بوده است. این بنیاد آموزشی که به عنوان یکی از مهمترین مبانی آموزش در نظر گرفته می شود ، کاملا روان و رسا است و برای اولین بار در این سطح است و در دامنه کامل و جامع کل کتاب ساخته شده است.

 

کلاس دوم دبستان توسط خانم نرجس نوربخش تدریس می شود. بیشتر شما آموزه های خود را از طریق فضای مجازی می دانید. خانم نرجس نوربخش یا همان "خانم ایجازه" معروف ، تمام کلاس های روانشناسی را گذرانده و از مشکلات یادگیری که باعث می شود آموزش آنها بر اساس این اختلالات باشد ، آگاه است تا دانش آموزان بتوانند به راحتی مطالب را یاد بگیرند. یکی از نکات کلیدی در هنگام آموزش به آنها تکرار مطالب و استفاده از داستان های مختلف است که یادگیری را برای بچه های شما سرگرم کننده می کند. علاوه بر دوره ها ، خانم نوربخش در تلاش است تا سبک زندگی و آموزش کنترل را ارائه دهد.

 

ریحانه رضایی حنام وظیفه آموزش کلاس سوم ، یکی از کلاسهای کلیدی دبستان را بر عهده دارد. این است. لذت این معلم جوان و با انگیزه کاملاً چشمگیر و جذاب بود ، مهمترین قسمت کارتون آموزشی شهر ماهی بود. برای همه قسمت های تدریس سناریوهای شاد و جذابی وجود دارد تا دانش آموز بتواند مطالب را خستگی ناپذیر و با لذت یاد بگیرد.

مدرسین دروس ششم موسسه اجی مجی هم مانند سال پنجم توسط چندین مدرس از جمله خانم مریم احمدی که تدریس مطالعات احتماعی و علوم ششم را به عهده دارند و نیلوفر قهرمانی مدرس ریاضی پایه ششم هستند، تدریس فارسی ششم هم مانند فارسی پنجم توسط خانم اکرم دمرچلی انجام شده است که تمامی این افراد جزو مدرسین برتر کشوری بوده اند و سال ها سابقه درخشان در زمینه تدریس این دروس داشته اند و البته مبتکرین آموزش شهودی و داستان سرایی دروس در این پایه می‌باشند.

 

دریافت 20 درصد از کل دروس هرپایه به صورت کاملا رایگان

موسسه اجی مجی برای استفاده همه دانش آموزان از این تدریس های بی­نظیر و همچنین آشنایی با روش­ها و ویژگی­های تدریس هر مدرس اقدام به ارسال رایگان 20درصد از محصول آموزشی خود کرده است. اما نکته حائز اهمیت این است که این بیست درصد رایگان اجی و مجی مختص یک درس خاص نیست بلکه از تمام دروس موجود در هر پایه انتخاب شده است و یک امتیاز بسیار ویژه برای دانش آموزانی است که به دنبال پیشرفت و افزایش قدرت یادگیری هستند. برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا همکاران و مشاورین ما سریعا با شما تماس بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر به لیست قیمت محصولات اجی مجی مراجعه بکنید.

 

مشاوره ویژه محصولات اجی مجی

یکی از ویژگی های ممتاز این موسسه که آن را از موسسات دیگر متمایز می­کند وجود کارشناسان و مشاوران موسسه اجی مجی در کنار دانش آموزان است که در پیشرفت تحصیلی فرزندان شما نقش ویژه ای خواهند داشت با پشتیبانی که توسط مشاورین انجام می‌شود دانش آموز دیگر تنها نیست و می‌تواند از راهنمایی پشتیبان ها نیز بهره ببرد. فروشگاه اجی مجی را با خیال راحت از سایت مرکزی موسسه می توانید خرید کنید.

 

 

۲۸ آبان ۹۹ ، ۰۲:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر

محاسبات سریع حرف آخر

معرفی کامل پکیج محاسبات شیمی حرف آخر استاد عبدالرضا منتظری


ما اطلاعاتی در مورد کمبود داوطلب داریم. علاوه بر این ، هنگام حل مسائل استوکیومتری ، هنگام استفاده از اسیدها یا محلول ها یا در محلول هایی مانند تشخیص برخورد ، تعادل ، چرخش مولار و غیره ، 80٪ روند اتفاق می افتد. خوشبختانه همه چیز وارد مرحله حساب شده است ، اما هر آزمایش شیمیایی فقط یک دقیقه طول می کشد.

یک سوال: آیا می توانید با تکمیل تمام مراحل ذکر شده در آزمون و تکمیل محاسبه در یک دقیقه به سوال پاسخ دهید؟

این آخرین کلمه برای کمک به داوطلبان است. در پایان دوره شیمی متوجه می شوید که برای حل مسئله الگوی نقطه دیگر نیازی به واکنش و تعادل نیست و با شمارش کلمات کیسه را ساده می کنید که این مسئله نیز حل می کند. یک واکنش شیمیایی دریافت کنید. البته این چگونه ممکن است؟

فقط کسانی که از کلمه آخر در تولید استفاده کرده اند ، و همچنین فرمول های عربی و ترجمه های بدون کلمه ، می توانند با دیدن کتاب آموزه های اسلامی ، که شامل 14 عنوان تمرین و یک فیلم و همچنین آخرین کلمه است ، این موضوع را درک کنند. محاسبات شیمیایی با حل بحث در پایان بسته ، لذت حل معماها را در کمتر از 10 ثانیه تجربه کنید. این گروه توسط اساتید عبدالرضا منتظری و احسان صیاد تدریس می شود. در ادامه می توانید رتبه برتر های حرف اخر را هم مشاهده بفرمایید که امسال هم مثل سال های دیگه تو کنکور کولاک کردند.

می توانید محاسبه سریع حرف آخر را در زیر مشاهده کنید ، این تخفیف دارای تخفیف خاصی است.

عملکرد آموزش استاد منتظری در بسته محاسبه حرف آخر:

در جدیدترین بسته محاسبه حروف ، شما می توانید فقط از 4 الگو برای یادگیری محاسبات سبک جدید استفاده کنید ، این روشی است که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و خالق حرف آخر است.

ما عمدتا محاسبات را در زمینه های ریاضیات ، فیزیک و شیمی مشاهده می کنیم. در ریاضیات مباحث احتمال کل و استنتاج در فیزیک است. در فصول نوسانات و آشنایی با فیزیک اتمی و هسته ای و در فصول دما و گرما محاسبات زیادی وجود دارد ، اما وحشتناک ترین مسئله عملیات ریاضی در شیمی و نتیجه کاهش آماری. داوطلبان به سوالات شیمی پاسخ می دهند. ماشین حساب کلمات سخت نحوه محاسبه را در 4 مرحله به شما یاد می دهد و از 4 حالت برای ایجاد کسری وحشتناک استفاده می کنید که صورت و مخرج آن هر دو عدد اعشاری هستند و همچنین می توانند ساده شوند. در یک چشم به هم زدن نمی توان آن را به کسری تبدیل کرد که فقط یک عدد در صورت و مخرج باشد. درست مثل مگی مگی ...

علاوه بر این آخرین نامه در جهت عدالت آموزشی برای مدت 5 روز برای دانشجویان عزیز ارسال می شود آخرین نامه رایگان است که 1.5 میلیون توماس است. دوستان یه خبر عالی داریم واستون، از این به بعد با پکیج محاسبات حرف آخر می تونید مسائل کنکور رو زیر 10 ثنیه حل بکنید.

با این حال ، این محصول نه تنها دارای اهمیت آموزشی است ، بلکه در هر مرحله از تمام آزمون های ده سال گذشته کنکور ، روش های تدریس شده به طور کامل انتخاب شده و توسط روش های شیمیایی ، ریاضیات و مباحث محاسبه مربوط به فیزیک حل شده و به تصویب رسیده است در قالب این ترکیب - بزرگترین کتابخانه آزمایشی که حل می کنید ...

در زیر می توانید برنامه نوشتن برای 1000 ساعت گذشته را مشاهده کنید ، که باعث بسته شدن پرونده به مدت 4 ماه و بررسی آن 7 بار قبل از کنکور می شود. یک خبر ویژه برای دوستانی که میخوان حرف آخری بشن، محصولات حرف آخر فقط به مدت محدودی دارای تخفیف های بسیار خوبی هستند پس فرصت رو از دست ندید.

سرانجام ، چگونه برای محاسبه سریع برنامه ریزی می کنید؟

از آنجا که حساب سرفصل مهمی نیست بلکه باید یاد گرفته شود ، نیاز به برنامه ریزی تامل برانگیزی دارد که همراه با سایر دروس تدریس می شود و همچنین زمان بر است. دوستانی که تو درس عربی خیلی ضعیف هستند حتما کلیک کنند.

این وظیفه به عهده آخرین مشاوران نامه است که اطلاعات شخصی هر داوطلب را به صورت پرونده جمع آوری می کنند و از آن برای آموزش نحوه استفاده از بسته محاسبه و همچنین شرکت در برنامه ها به داوطلب استفاده می کنند.

چرا آخرین بسته تسویه حساب در حال تهیه است؟

خواهید فهمید که محاسبات در دروس شیمی چقدر دشوار است و با بسته شیمی کامپیوتر ، زمان پاسخگویی به سخت ترین آزمون محاسباتی حدود 5 ثانیه خواهد بود که باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. اگر می خواهید این اتفاق بیفتد ، آخرین بسته شمارش کلمات همه این ویژگی ها را به شما می دهد.

۱۹ آبان ۹۹ ، ۰۳:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر

ریاضی حرف آخر

مطمئنا اگر از یک داوطلب کنکوری بپرسیم کدام مبحث ریاضی میتواند شما را با چالش روبرو کند ، پاسخ مقاطع مخروطی خواهد بود.

یکی از زیر شاخه های هندسه ، مقاطع مخروطی میباشد که برای پاسخ دادن به سؤالات مربوط به آن ها باید درک و تجسم شهودی قوی داشته باشید و در چند سال اخیر در کنکور سراسری نیز آمار پاسخگویی به سؤالات مقاطع مخروطی بسیار پایین بوده است.

به عنوان یک مثال ساده در صفحۀ 122 کتاب ریاضی دوازدهم با دوران حول محور آشنا خواهیم شد.

در ادامه می توانید شیمی نظام جدید، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید

 

خودتان جواب دهید. آیا واقعا با استفاده از شکل ثابت میتوان دوران را به یک داوطلب یاد داد؟ یادگیری دوران با شکل کتاب درسی آسان تر است یا در قالب یک فیلم یا انیمیشن ؟ حتی تدریس چنین مبحثی برای مدرسین نیز کار آسانی نمی‌باشد چراکه نمی‌توان با استفاده از ماژیک و وایت برد عکس متحرک کشید.باور کنید آموزش چنین مبحثی حتی برای یک مدرس نیز کار دشواری است چرا که با استفاده از تخته و ماژیک نمیتوان یک مبحث تصویری را آموزش داد.

معرفی مقاطع مخروطی :

با اطلاعات کلی مقاطع و مشکلات آن آشنا شدید . بپردازیم به معرفی ذقیق تر :

در فصل 6 ریاضی سال دوازدهم وارد مبحث هندسه می‌شویم که از دو درس تشکیل شده است.

درس اول تفکر جسمی و آشنایی با مقاطع مخروطی و درس دوم دایره .

این فصل از ریاضیات به طور میانگین 2 تست از 30 تست ریاضی را به خود اختصاص می‌دهد.  به احتمال زیاد همین جا بگویید ( این دو تست پیشکش خودتون ریاضیمون صد نباشه 93/4 هم باشه راضی هستیم!!!) اما همین جا قاطعانه باید بگم که فرق بین رشتۀ پزشکی با رشتۀ پرستاری می‌تواند در دو تست باشد، یعنی فردی که پرستاری قبول شده است اگر دو تست بیشتر پاسخ می‌داد الان می‌توانست پزشکی بخواند.

در ادامه می توانید فیزیک حرف آخر نظام جدید، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید

 

مطالب مهم این فصل مربوط به و مبحث دایره و بیضی و روابط آن‌ها می‌باشد و تست های کنکور هم 99 درصد مواقع از این دو مبحث طرح می‌شوند.

اما همانطور که اشاره شد یادگیری مقاطع مخروطی فقط به تصور جسمی بستگی دارد. در این مقاله قصد دارم که یکی از جدیدترین منابع آموزش مقاطع مخروطی به شکل تصویری که یادگیری این مبحث و درک آن را به ساده ترین شکل یادگیری برای داوطلب تبدیل می‌کند به شما عزیزان معرفی کنم.

معرفی کامل پکیج مقاطع مخروطی حرف آخر :

 

پکیج مقاطع مخروطی توسط استاد عبدالرضا منتظری و استاد مهران قاسمی مدرسین ریاضی حرف آخر انجام میشود. در این نوع تدریس روش های قدیمی آموزش ریاضی کنار گذاشته شده و کل مطالب با استفاده از جدیدترین تکنولوژی آموزشی تدریس میشود. استفاده از تصاویر متحرک و انیمیشن یا به طور کلی شهودی سازی مطاتلب باعث میشود که  حافظه ی تصویری و قدرت تجسم مخاطب بسیار قوی تر از قبل شود و بتواند  اکثر مطالب این مبحث را به صورت ذهنی حل کند.

در ادامه می توانید بخشی از اسامی مشاورین ارشد حرف آخر را هم مشاهده بفرمایید.

 

1- ویژگی های تدریس استاد منتظری و استاد قاسمی در پکیج مقاطع مخروطی نظام جدید حرف آخر :

 

مطمئا اسم استاد منتظری به گوش شما هم خورده است. یکی از پدیده های ریاضی کنکور که روش جدیدی را در آموزش ریاضی بکار گرفته است که با استفاده از آن یادگیری ریاضی برای همه آسان میشود. در پکیج مقاطع مخروطی نیط اینگونه است و برای اولین بار شما شاهد آموزش مقاطع مخروطی با استفاده از دو الگو خواهید بود که جزو جذاب ترین تدریس ها نیز میباشد. در این پکیج استفاده از تصاویر نیز باعث محبوبیت قراوان آن شده است. در هنگام تدریس و در هنگام حل به صورت کامل هر مبحث را به صورت تصاویر متحرک آموزش میدهند که یادگیری مطالب سخت و گنگ مقاطع مخروطی را بسیار ساده میکند.

2- پکیج مقاطع مخروطی حرف آخر شامل چه مباحثی میباشد؟

در پکیج مقاطع مخروطی حرف آخر کل این مبحث و هر آنچه که برای پاسخ دادن به سنگین ترین تست های این مبحث نیاز دارید در 22 ساعت به شما آموزش داده میبشود.

آموزش کل مقاطع فقط با 2 الگو !!!!!

 

1- الگوی دورت بگردم و دورتون بگردم :  با استفاده از این الگو مفهوم دایره و بیضی به صورت کامل برای داوطلب جا می‌افتد.

2- الگوی Z : در سؤالات کنکور همواره معادلۀ گسترده داده می‌شود و داوطلب باید با سختی فراوان معادلۀ استاندارد را پیدا کند تا بتواند به سؤال پاسخ دهد . با استفاده از الگوی Z در پکیج مقاطع مخروطی حرف آخر دیگر نیازی به روش های وقت گیر برای پیدا کردن معادلۀ استاندارد نیست و در کمتر از 10 ثانیه با استفاده از الگوی Z می‌توان به معادلۀ استاندارد رسید و سؤال را حل کرد.

همچنین حرف آخر در راستای عدالت آموزشی، 5 روز با حرف آخر رایگان را که یک و نیم میلیون تومان هست را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان عزیز قرار میدهد.

 

2- پکیج مقاطع مخروطی حرف آخر مناسب چه افرادی است ؟

قطعا برای استفاده از هر محصول و شروع هر مبحثی باید یک سری پیش نیاز ها را بلد بود و در واقع پکیج مقاطع مخروطی حرف آخر هم به این شکل است.

طبق شعار اصلی مدرسین برای استفاده از پکیج مقاطع مخروطی داوطلب باید بر 4 عمل مهم در ریاضی مسلط باشد ( اعمال ضرب ، جمع ، تفریق و تقسیم )

قطعا فردی که این چهار عمل را بداند به راحتی می‌تواند تمامی مطالب مربوط به این مبحث را در تدریس استاد منتظری و استاد قاسمی یاد بگیرد.

 

برنامه ریزی برای پکیج مقاطع مخروطی حرف آخر چگونه است ؟

اهمیت برنامه ریزی برای همه مشخص است. معروف ترین منبع و معلم و جزوه را هم در اختیار داشته باشید بدون برنامه ریزی و پشتیبانی اصلا نحوه ی استفاده از آن را بلد نخواهید بود. در این زمینه مشاورین حرف آخر مشکل شما را حل خواهند کرد و با استفاده از تکنیک ها مربوط به خود برنامه های حجمی و زمانی را در اختیار شما قرار خواهند  داد  

چرا پکیج مقاطع مخروطی حرف آخر انتخاب رتبه برتر ها است؟

 

در این قسمت به سراغ یکی از رتبه برتر های حرف آخر خواهیم رفت ، آقای مهراد زارع رتبه 31 کنکور تجربی 97 .

مهراد زارع با استفاده از ریاضی حرف آخر توانست در 30 دقیقه ریاضی کنکور 97 را 92/7 درصد بزند و به رتبۀ 31 برسد. همچنین در مصاحبۀ خود اشاره کرد که ریاضی حرف آخر سهم شگفت انگیزی در درصد ریاضی او و سایر درس ها در کنکور داشته است.

 

یک آمار فووووق تووووووپ

همه با نرم افزار تخمین رتبۀ آشنایی داریم و دقیق ترین تخمین رتبه رو با ارائه ی مدرک برای سال 97  رو  بهتون نشون می‌دم.

اگر داوطلبی تمامی درس هایش صفر باشد و فقط درس زیست را 100 بزند:

رتبه بین 23 تا 25 هزار منطقه 1 می‌شود!!!

اگر داوطلبی تمامی درس هایش صفر باشد و فقط ریاضی را صد بزند:

رتبه  بین 18 تا 19 هزار منطقه 1 می‌شود.!!!!

خب با اهمیت ریاضی آشنا شدید و فهمیدید که حتی میتونه از زیست هم مهم تر باشه.

عملکرد داوطلبان در کنکور 97 برای درس ریاضی:

تحلیل اول: در کنکور سراسری 97 از 569984 نفر شرکت کننده ، تعداد 219695 نفر درس ریاضی را منفی زده اند.

به قول یه دوست کسی که یه درس رو صفر می‌زنه یعنی اون درس رو نفهمیده ولی کسی که منفی بزنه یعنی اون درس رو بد یاد گرفته.

تحلیل دوم: از 569984 نفر شرکت کننده فقط تعداد 13437 نفر توانستند در درس ریاضی درصد بالای 50 را کسب کنند یعنی فقط 2 درصد کل شرکت کننده ها...

با مقایسه ی دو تحلیل بالا به این نتیجه میرسیم که اگر داوطلبی در درس ریاضی به 16 سؤال ریاضی پاسخ دهد جزو 2 درصد اول شرکت کنندگان در گروه تجربی می‌شود.

 

۱۳ آبان ۹۹ ، ۱۹:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر

ترجمه متن عربی نهم

ترجمه متن عربی نهم

در این مقاله قصد داریم در مورد معنای درس اول و معنی درس دوم عربی نهم صحبت کنیم و تمام مواردی که در آنها مشکل دارید را بررسی خواهیم کرد. اگر پس از خواندن این مقاله‌‌، مشکلی برطرف نشد‌‌، مشکل خود را در نظرات برای ما بنویسید تا بتوانیم به آن رسیدگی کنیم.

ترجمه عربی نهم بسیار مهم است و برای به دست آوردن نمرات خوب در امتحانات، دانش آموز باید تمام نکات کتاب عربی خود را به خوبی یاد گرفته باشد و از این طریق نباید هیچ کتابچه و کتاب درسی را نادیده بگیرد.

چگونه با معنای درس اول عربی نهم شروع کنیم و با هم جلو برویم؟

معنی درس اول عربی نهم

درس اول به طور کلی دروس دو سال گذشته یعنی کلاس‌های هفتم و هشتم را بیان ‌می‌کند. در صفحه اول این درس یک جدول از کلمات وجود دارد که بر اساس آن شما باید بتوانید متن درس را که یک سلام و خوش آمد گویی و سپس یک شعر است‌‌، به راحتی تفسیر و ترجمه کنید. ما معنی تمام جملات را برای شما در اینجا می نویسیم تا بفهمید در کجای ترجمه چه مشکلی دارید.

سال تحصیلی جدید آغاز ‌می‌شود. دانش آموزان دختر و پسر با خوشحالی به مدرسه می روند. آنها کیفهای خود را در می آورند. خیابان‌ها پر از دختر و پسر است. فصل مطالعه و خواندن و نوشتن و فصل دوستی بین دانشجویان آغاز ‌می‌شود.

در ادامه می توانید قیمت دی وی دی های حرف آخر نظام جدید، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید.

معنی شعر به ترتیب ابیات زیر آورده شده است:

من به نام خدا شروع ‌می‌کنم‌‌، و وقتی قیام ‌می‌کنم‌‌، یاد پروردگارم می افتم.

با نام خدا، من درسهایم را شروع ‌می‌کنم و وقتی می نشینم‌‌، یاد پروردگارم می افتم.

کتابم را بسم الله خواندم. از خدا می خواهم که مشکلاتم را برطرف کند.

مدرسه ما روشنگری و زندگی است. نماز در آن است.

دانش و کمال در آن نهفته است. گنجینه‌هایی در آن وجود دارد. زیبایی در آن وجود دارد.

دانشمندان از آن فارغ التحصیل ‌می‌شوند و حکما در آن تعلیم می دهند.

هان کتاب‌های من نور آسمان من هستند. مهربانی و گنجینه مانند داروی من است.

با بسم الله کارم را شروع ‌می‌کنم. زیرا یاد خدا شادی من را بیشتر ‌می‌کند.

دیدید که درس اول به راحتی تفسیر و ترجمه شد؟ همه دروس دیگر نیز همینطور است. بنابراین دیگر در مورد دشواری عربی صحبت نکنید‌‌، زیرا با حرف آخر همه چیز ساده ‌می‌شود.

معنی درس دوم عربی نهم

سجاد از مدرسه ناخوشایند بازگشت. وقتی با خانواده اش پشت میز نشست‌‌، شروع به گریه کرد و به اتاقش رفت. پدرش نزد او رفت و با او صحبت کرد و از او پرسید: "چرا غذا نخوردی؟!" وی در پاسخ گفت: آیا دوست من حسین را ‌می‌شناسی؟ گفت: بله. من او را ‌می‌شناسم؛ او پسری باهوش و آرام است. "چه اتفاقی برای او افتاده است؟"

در ادامه می توانید زیست حرف اخر، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید.

سجاد پاسخ داد: "وی در بیمارستان بستری شد ؛ با اتومبیل تصادف کرد ؛ این تصادف در جلوی چشم من اتفاق افتاد ؛ وقتی او را در پیاده رو دیدم او تصمیم گرفتم او را صدا کنم. او بدون اینکه به ماشین‌ها نگاه کند سعی در عبور از خیابان داشت ؛ یک ماشین به او نزدیک شد و او را زد. "ماشین سریع بود." پدر گفت: "حال او چطور است؟" سجاد گفت: "او زخمی‌شده است."

روز بعد‌‌، معلم از دانش آموزان خواست تا قوانین راهنمایی و رانندگی را در روزنامه دیواری بنویسند. سپس مدیر مدرسه از پلیس راهنمایی و رانندگی خواست که علائم راهنمایی و رانندگی در مدرسه را توضیح دهد. پلیس راهنمایی و رانندگی آمد و علائم لازم را توضیح داد و از آنها خواست که از پیاده رو عبور کنند.

در ادامه می توانید برنامه هزار ساعته حرف آخر را هم مشاهده کنید که در عرض 4 ماه پرونده تمام درس های خودتان را ببندید و تا کنکور 7 بار مرور کنید.

دانش آموزان یک روزنامه دیواری نوشتند که در آن علائم راهنمایی و رانندگی را ترسیم و نقاشی ‌می‌کردند و معنی هر یک را توضیح می دادند.

به ترتیب از راست به چپ: بدون ورود - بدون چرخش راست - بدون چرخش به چپ

کارگران مشغول هستند - به رستوران نزدیک ‌می‌شوید - گذرگاه عابر پیاده

آموزش معنای درس دوم عربی نهم چگونه پیش می رود؟ شما راضی هستید ؟؟

سازمان سنجش

 

۱۰ آبان ۹۹ ، ۰۰:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر

فیلم آموزشی ریاضی نهم

فصل 8 فیلم آموزشی ریاضی نهم درباره حجم و مساحت است و شامل 3 درس است. درس اول حجم و مساحت کره‌‌‌‌‌‌، درس دوم حجم هرم و مخروط و درس سوم سطح و حجم است.

حجم: به میزان فضایی که یک جسم اشغال ‌‌می‌کند‌‌‌‌‌‌، حجم یا ظرفیت گفته ‌‌می‌شود و با حرف v نشان داده ‌‌می‌شود.

انواع اندازه:

حجم منشوری

حجم هرمی یا مخروطی

حجم کروی

دایره: مجموعه ای از نقاط هواپیما است که فاصله بین همه نقاط از نقطه ای به نام مرکز دایره یکسان است. این فاصله از نقاط صفحه تا مرکز دایره را شعاع دایره می نامند.

مخروطی: شکلی شبیه هرم منظم است که پایه دایره و ارتفاع مخروط در مرکز دایره است.

از دوره مثلث قائم الزاویه‌‌‌‌‌‌، یک مخروط در اطراف یکی از اضلاع عمودی آن تشکیل ‌‌می‌شود. به طرفی که چرخش در آن انجام ‌‌می‌شود‌‌‌‌‌‌، ارتفاع مخروط و به طرف دیگر شعاع پایه گفته ‌‌می‌شود.

استوانه: یک مستطیل و یک مربع در اطراف یک طرف استوانه تشکیل شده است.

این نیز مربوط به فیلم آموزش ریاضی فصل 8 است.

همچنین حرف آخر در راستای عدالت آموزشی، 5 روز با حرف آخر را که یک و نیم میلیون تومان هست را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان عزیز قرار میدهد.

حجم کره

کره (Sphere): مجموعه ای از نقاط در فضا که همه نقاط از نقطه ای به نام مرکز کره با فاصله یکسان فاصله دارند. به این فاصله از نقاط صفحه تا مرکز دایره شعاع کره گفته ‌‌می‌شود. مثل یک توپ و کره زمین

نکات مهم در مورد کره:

اگر ‌‌‌‌کره کاملا داخل استوانه باشد. می گوییم کره در یک استوانه محصور شده و استوانه در محیط کره محصور شده است.

در ادامه می توانید پکیج کامل رشته تجربی حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید.

از نیم دایره در اطراف قطر کره به دست می آید.

از یک چهارم دایره در اطراف شعاع نیمکره بدست می آید.

هرم: شکل فضایی است که ضلع آن مثلث است و پایین یا قاعده آن چند ضلعی محدب است.

به فاصله از بالای هرم تا پایه ارتفاع هرم گفته ‌‌می‌شود. اگر دو هرم قانون مساحت و ارتفاع یکسانی داشته باشند‌‌‌‌‌‌، دارای حجم مساوی هستند.

در ادامه می توانید لیست قیمت محصولات حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید.

تقسیم چند جمله ای به چند جمله ای: برای این منظور مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

در این فصل‌‌‌‌، شما سه مبحث مهم را در مورد عبارت بیان خواهید آموخت: معرفی و ساده سازی عبارات‌‌‌‌، محاسبه عبارات بیان و تقسیم چند جمله ای‌‌‌ها. به ما بپیوندید و هر یک را کاوش کنید.

ابتدا مقسوم علیه و مقسوم علیه را به صورت استاندارد می نویسیم‌‌‌‌، یعنی از حداکثر توان تا حداقل توان.

جمله تقسیم کننده اول را بر جمله تقسیم کننده اول تقسیم کرده و نتیجه را خارج از قسمت بنویسید.

قسمتهای هر عبارت مقسوم را ضرب کنید‌‌‌‌، نتیجه را زیر عبارت مقسوم علیه بنویسید و دو عبارت را کم کنید.

برای چند جمله ای بدست آمده‌‌‌‌، مراحل 2 و 3 را تکرار کنید و این تکرار را ادامه دهید تا تعداد باقیمانده از تعداد تقسیمات کمتر شود.

اگر دو عبارت باقیمانده بر صفر تقسیم شوند. مقسوم علیه را می توان به طور مساوی توسط تقسیم کننده تقسیم کرد.

سازمان سنجش

کنکور

 

 

۰۸ آبان ۹۹ ، ۰۲:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر

پکیج های اجی مجی اول ابتدایی

دانش آموزان اول ابتدایی برای اینکه بتوانند به پایه ای قوی دست پیدا کنند باید به خوبی الفبا و ریاضی را فرابگیرند تا در آینده اتفاقات خوبی برایشان رقم بخورد اما این روزها و با وجود مشکلاتی نظیر کرونا دیگر بچه ها نمی توانند به صورت حضوری در کلاس باشند و این اتفاق کار را هم برای والدین دانش آموز هم برای معلم بسیار دشوار می سازد و هم چنین باعث می شود تا والدین واهمه داشته باشند تا آینده فرزندان شان به چه صورت خواهد بود؟ اما راه حل برای این مشکل چیست؟ تا انتها با بنده همراه باشید تا راه حلی را برای شما ارائه دهم.

در ادامه می توانید پکیج های اجی مجی اول ابتدایی را هم مشاهده بفرمایید.

 

چرا باید آموزش دروس پایه ابتدایی را جدی بگیریم؟

مهم ترین بخش در کل دوران مدرسه برای دانش آموزان دوره ابتدایی می باشد به طوری که اگر در این دوران دانش آموز به تمامی دروس به خصوص ادبیات فارسی مسلط باشد تا انتهای دوران دانشگاه و ... از لحاظ نوشتاری به مشکلی برنخواهند خورد و این یعنی این که باید در این دوران وقت بسیاری برای یادگیری دانش آموز صرف شود.

در ادامه می توانید اجی مجی اول دبستان را هم مشاهده بفرمایید.

 

مشکلات اپلیکیشن شاد

به نقل از خبرگذاری تحلیلی ایران برنامه شاد برنامه ای است که برای آموزش آنلاین دانش آموزان ایجاد شده است که متاسفانه مشکلاتی را به همراه خود دارد. یکی از مشکلات اساسی این برنامه این است که چون تنها در گوشی یا تبلت اجرا می کند بسیاری از دانش آموزان که دارای وضع مالی مناسبی نیستند نمی توانند از این برنامه استفاده کنند و در آموزش به مشکل بر میخورند. اما تنها داشتن گوشی و تبلت کفایت نمی کند چرا که داشتن اینترنت هم ضروری است که با وجود مشکلات مالی متعددی که برای خانواده ها وجود دارد کل آموزش را به چالش کشیده است.

در ادامه می توانید پکیج جامع اول ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

 

اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویرسازی

با توجه به مشکلات فراوانی که در این مورد مطرح شد و همچنین عدم یادگیری کافی اکثر دانش آموزان با آموزش مجازی به خاطر تایم کم آموزش و حجم بالای مباحث و هم چنین سوال هایی که ممکن است برای دانش آموز پیش بیاید و اگر به پاسخ آن ها دست پیدا نکند با پابه ای بیش از پیش ضعیف تر به مراحل بعدی راه پیدا خواهد کرد که موضوع فقط به این جا ختم نمی شود چون که ممکن است در آینده به مشکلات بزرگ تری تبدیل شده و گریبان گیر دانش اموز و والدین او بشود.

در ادامه می توانید پکیج رایگان اول دبستان اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

پس با این اوصاف آموزش مجازی نمی تواند برای دانش آموز ابتدایی کافی باشد و نیاز است که اساسی تر با او کار شود تا بتواند به درک بالایی از مطالب دست پیدا کند. در این میان بهتر است تا داوطلب مطالب را جای حفظ کردن با تصویر آموزش ببیند تا مطالب به خوبی در ذهنش نقش ببندد و تا سال ها آن را به خاطر داشته باشد چون که تصاویر تا مدت ها در ذهن انسان می مانند.

در ادامه می توانید ریاضی اول دبستان اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

 

معرفی اجی مجی به عنوان بهترین راهکار

اجی مجی یک سبک آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی می باشد؛ همه ما مطلع هستیم که یادگیری با روش های قدیمی چه قدر خسته کننده و حوصله سر بر است و به خصوص برای نسل جدید که اکثرا به تکنولوژی هایی مانند موبایل خو گرفته اند و همواره باید به اجبار آن ها را به سمت درس برد؛ اما چه می‌شود که آموزش آن قدر شیرین و دلنشین باشد که دانش آموزی که به زور سمت درس نمی‌رفت الان با اشتیاق و ذوق فراوان بخواهد پای درس های خود بنشیند؟ اجی و مجی دو شخصیت عروسکی و خواهر و برادری هستند که در کلاس حاضر شده و دانش اموزان ان کلاس محسوب می شوند.

در ادامه می توانید علوم اول دبستان اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

 

معرفی مینا قجر معلم اول ابتدایی مجموعه اجی مجی

 خانم مینا قجر از اساتید نمونه کشور و بهترین معلم اول دبستان می باشند که با زکاوت و دانش خود امر یادگیری را برای دانش آموزان به ساده ترین کار ممکن تبدیل کرده اند.

در ادامه می توانید فارسی اول دبستان اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

20 درصد از محتوای آموزشی رایگان

شما دانش آموزان عزیز ابتدایی می توانید 20 درصد از این مجموعه را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید و با دیدن تدریس های خانم مینا قجر به این یقین برسید که چقدر می تواند در آموزش و یادگیری شما موثر باشد.

۰۸ آبان ۹۹ ، ۰۲:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر