داستان اجی مجی این است که یک خواهر یا برادر (دو شخصیت عروسکی) به همین نام در کل تحصیلات ابتدایی نقش اساسی را بازی می کند. در دی وی دی آجی مجی ، از بهترین معلمان کشور برای تدریس با آجی مجی استفاده می شود. از جمله این معلمان می توان به خانم مینا قاجار و خانم نوربخش اشاره کرد.

دی وی دی اجی مجی
دی وی دی اجی مجی


خانم مینا قاجار یکی از بهترین معلمان کلاس اول کشور است و همچنین خانم نوربخش بهترین و با استعدادترین معلم کلاس دوم کشور است که با استعداد و دانش وی ساده ترین روش یادگیری را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. در فیلم زیر می توانید تولید پشت صحنه DVD اجی مجی و تلاش های انجام شده برای تولید این آثار را مشاهده کنید.

 

چرا باید از اجی مجی دبستان برای آموزش استفاده کنیم؟
جمله ای که بارها و بارها شنیده ایم این است " پیشگیری بهتر از درمان است ". همه ما برای فرزندان خود رویاهایی در سر داریم به عنوان مثال آرزوی پزشک یا مهندس شدن آن ها. اما در سال های اخیر حتی در دانشگاه ها با افرادی سر و کار داریم که از پایه مشکل دارن و نکات ساده ای را بلد نیستند.

پکیج اجی مجی
پکیج اجی مجی


پس اینجاست که بحث پیشگیری مشکل مطرح می‌شود و دانش آموز دبستانی که از همین الان مطالب درسی را به خوبی یاد بگیرید در ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از جمله متوسطه اول و دوم با این جمله " دانش آموز شما از پایه ضعیف است" مواجه نخواهد شد و از طرفی از همین یادگیری برای او به لذت بخش ترین کار و حتی یکی از تفریحات او تبدیل خواهد شد و همه این موارد با اجی مجی عملی می‌شود.

 

موسسه اجی مجی