آموزش خوب بدون شک نگرانی همه والدین به ویژه دوره ابتدایی است که مهمترین دوره آموزشی است. قرارداد دانش آموز تا پایان و حتی تا سال آخر دبیرستان ، اثر بد این مسئله را نمی توان از بین برد. اما اگر شما نیز می خواهید بهترین آموزش را برای عزیزان خود داشته باشید ، این مقاله درد شما را درمان می کند. امروز جدیدترین و مدرن ترین سبک آموزشی سال اول دبیرستان را که ساعاتی پیش رونمایی شد ، به شما معرفی خواهیم کرد.

آموزش اجی مجی
آموزش اجی مجی


امسال به دلیل بیماری کرونر قلب ، ضرر بزرگی در بخش آموزش دیدیم که مشکلات زیادی را برای یادگیری ایجاد کرد ، اما با کمک آجی ماجی دیگر نگران تربیت فرزندان خود نخواهید بود.

آموزش آجی مجی چیست؟
دی وی دی های اجی مجی
دی وی دی های اجی مجی


اجی مجی یک سبک آموزشی برای دانش آموزان دبستانی است. همه ما می دانیم که یادگیری با روش های قدیمی و کلاسیک چقدر خسته کننده و کسل کننده است ، به خصوص برای نسل جدید که بیشتر به فن آوری هایی مانند موبایل و کامپیوتر عادت دارند و همیشه مجبور به مطالعه هستند. پیروزی؛ اما چرا اینقدر تحصیلات شیرین و دلنشین است که دانش آموزی که به زور به مدرسه نرفته حالا می خواهد با اشتیاق و ذوق فراوان پای او بنشیند؟

آموزش دروس پایه ای اجی مجی
آموزش دروس پایه ای اجی مجی


خوب ، اجی مجی این کار را امکان پذیر کرده و با تأثیری که بر مخاطبان خود ، یعنی همان دانش آموزان ابتدایی می گذارد ، این بار دانش آموز با میل و اشتیاق فراوان و بدون هیچ اجباری یاد می گیرد و تدریس می کند.

 

موسسه اجی مجی

 

ویژگی های آموزش دی وی دی های اجی مجی
ساده و قابل درک است

در دی وی دی های اجی مجی ، دانش آموزان دروس را به ساده ترین شکل ممکن فرا می گیرند تا کاملاً برای آنها قابل درک باشد و گویی آنها در کلاس هستند و به معلم خود گوش می دهند.

جذاب و پر از سرگرمی

در این دی وی دی ها ، اساتید سعی کرده اند با استفاده از سرگرمی های جذاب ، تدریس را برای دانش آموز آسان کنند و یادگیری برای دانشجو اجباری نیست ، اما او با ذوق و علاقه خودش در پست تدریس می نشیند و مطالب را یاد می گیرد.


آموزش همراه با تصاویر و انیمیشن ها

برای اینکه یادگیری بدون فراموشی اتفاق بیفتد و دانش آموزان عزیز ، به ویژه دانش آموزان اول ، یک بار برای همیشه مطالب را یاد بگیرند ، آموزش از طریق تصاویر و انیمیشن است.

جامع و با بیان شیوا

تمام مطالب کلیه دروس تدریس شده است و دیگر مطالبی باقی نمانده است و همچنین معلمان باتجربه این مجموعه با بیان شیوا و رسا دروس را آموزش می دهند تا دانش آموز از گوش دادن خسته نشود و مشتاقانه مطالب را فرا بگیرد.


معرفی آخرین سخنان اساتید اجی مجی
اساتید این مجموعه عبارتند از:

خانم مینا قاجار
خانم دمیرچلی
خانم بلوند
خانم احمدی
خانم احمدپور
خانم نوربخش
خانم رضایی
خانم صدیقی
بانوی قهرمان
من در مورد دو نفر از این معلمان عزیز توضیح مختصری خواهم داد: خانم مینا قاجار یکی از بهترین معلمان کشور و بهترین معلم کلاس اول و خانم نوربخش یکی از بهترین معلمان کشور است که دبیر دوم را تدریس می کند. مقطع تحصیلی. با کمک بیان شیوا و آموزش بسیار ساده و قابل درک این اساتید محترم ، یادگیری آسان تر خواهد شد.

 

اجی مجی