تا کنون اولین و تنهاترین مجموعه ای که آموزش دروس ابتدایی را با استفاده از همین روش های روز دنیا یعنی الگو و انیمیشن انجام می دهد موسسه اجی مجی است. آموزش دروس ابتدایی با تکنولوژی جدید موسسه اجی مجی این نگرانی والدین رو حل کرده و دانش آموزان از درسشون عقب نمی مانند و با انیمیشن و تصویرسازی یاد میگیرند.

 

مزیت دیگر این موسسه استفاده از دو عروسک اجی و مجی در تدریس است که تداعی کننده محیط کلاس درس برای دانش آموزان هستند و با شیطنت ها و سوالات خاص خود مبحث را برای دانش آموز شما ملموس تر می کنند. در واقع اجی مجی نماینده دانش آموزان هستند و تمام سوالاتی که ممکن است در ذهن دانش آموز شکل بگیرد توسط اجی و مجی از استاد سوال می شود که این امر به درک بهتر مطالب کمک می کند.

 

معلمان موسسه اجی مجی

در این موسسه از معلمان مشهور کشور برای آموزش اصول آموزش استفاده شده است تا دانش آموزان بتوانند از آموزش جامع و کامل مبتنی بر آخرین فن آوری های روز دنیا بهره مند شوند. مینا قاجار ، مسئول تدریس در سال اول دبستان ، معلمی بسیار ماهر و دارای 10 سال سابقه تدریس در کلاس اول دبستان است و همیشه در جشنواره های استانی و کشوری معلم و داور بوده است. این بنیاد آموزشی که به عنوان یکی از مهمترین مبانی آموزش در نظر گرفته می شود ، کاملا روان و رسا است و برای اولین بار در این سطح است و در دامنه کامل و جامع کل کتاب ساخته شده است.

 

کلاس دوم دبستان توسط خانم نرجس نوربخش تدریس می شود. بیشتر شما آموزه های خود را از طریق فضای مجازی می دانید. خانم نرجس نوربخش یا همان "خانم ایجازه" معروف ، تمام کلاس های روانشناسی را گذرانده و از مشکلات یادگیری که باعث می شود آموزش آنها بر اساس این اختلالات باشد ، آگاه است تا دانش آموزان بتوانند به راحتی مطالب را یاد بگیرند. یکی از نکات کلیدی در هنگام آموزش به آنها تکرار مطالب و استفاده از داستان های مختلف است که یادگیری را برای بچه های شما سرگرم کننده می کند. علاوه بر دوره ها ، خانم نوربخش در تلاش است تا سبک زندگی و آموزش کنترل را ارائه دهد.

 

ریحانه رضایی حنام وظیفه آموزش کلاس سوم ، یکی از کلاسهای کلیدی دبستان را بر عهده دارد. این است. لذت این معلم جوان و با انگیزه کاملاً چشمگیر و جذاب بود ، مهمترین قسمت کارتون آموزشی شهر ماهی بود. برای همه قسمت های تدریس سناریوهای شاد و جذابی وجود دارد تا دانش آموز بتواند مطالب را خستگی ناپذیر و با لذت یاد بگیرد.

مدرسین دروس ششم موسسه اجی مجی هم مانند سال پنجم توسط چندین مدرس از جمله خانم مریم احمدی که تدریس مطالعات احتماعی و علوم ششم را به عهده دارند و نیلوفر قهرمانی مدرس ریاضی پایه ششم هستند، تدریس فارسی ششم هم مانند فارسی پنجم توسط خانم اکرم دمرچلی انجام شده است که تمامی این افراد جزو مدرسین برتر کشوری بوده اند و سال ها سابقه درخشان در زمینه تدریس این دروس داشته اند و البته مبتکرین آموزش شهودی و داستان سرایی دروس در این پایه می‌باشند.

 

دریافت 20 درصد از کل دروس هرپایه به صورت کاملا رایگان

موسسه اجی مجی برای استفاده همه دانش آموزان از این تدریس های بی­نظیر و همچنین آشنایی با روش­ها و ویژگی­های تدریس هر مدرس اقدام به ارسال رایگان 20درصد از محصول آموزشی خود کرده است. اما نکته حائز اهمیت این است که این بیست درصد رایگان اجی و مجی مختص یک درس خاص نیست بلکه از تمام دروس موجود در هر پایه انتخاب شده است و یک امتیاز بسیار ویژه برای دانش آموزانی است که به دنبال پیشرفت و افزایش قدرت یادگیری هستند. برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا همکاران و مشاورین ما سریعا با شما تماس بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر به لیست قیمت محصولات اجی مجی مراجعه بکنید.

 

مشاوره ویژه محصولات اجی مجی

یکی از ویژگی های ممتاز این موسسه که آن را از موسسات دیگر متمایز می­کند وجود کارشناسان و مشاوران موسسه اجی مجی در کنار دانش آموزان است که در پیشرفت تحصیلی فرزندان شما نقش ویژه ای خواهند داشت با پشتیبانی که توسط مشاورین انجام می‌شود دانش آموز دیگر تنها نیست و می‌تواند از راهنمایی پشتیبان ها نیز بهره ببرد. فروشگاه اجی مجی را با خیال راحت از سایت مرکزی موسسه می توانید خرید کنید.